hedmanz

Alla inlägg under september 2012

Av hedman - 13 september 2012 20:07

Hejhej:)

´Tänkte dela med mig av en lite text till er killar, om nån kille skulle kika in på bloggen;)



När hon går ifrån dig och är arg ... Gå efter henne!
När hon stirrar på dina läppar ... Kyss henne!
När hon puttar dig eller slår dig ... Ta tag i henne och släpp henne in
När hon ignorerar dig ... Ge henne din uppmärksamhet!
När hon drar sig från dig ... Dra henne tillbaka! 

...När hon ser ut som värst ... Säg att hon är vacker!
När du ser att hon börjar gråta ... Håll om henne och

 säg ingenting!
När du ser henne gå ... Smyg upp bakifrån och krama om henne 
När hon lutar sitt huvud mot din axel ... Lyft upp hennes huvud och kyss henne!
När hon tar ditt favoritplagg ... Låt henne ha kvar det och sova med det en natt!
När hon retar dig ... Reta henne tillbaka och få henne att skratta!
När hon inte hör av sig på ett tag ... Hör av dig till henne!
När hon tvivlar på dig ... Försvara dig med sanningen!
När hon säger att hon tycker om dig ... Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!
När hon tar tag i din hand ... Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar!
När hon berättar en hemlighet ... Håll den hemlig!
När hon tittar dig i ögonen ... Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det!
När hon saknar dig ... Är hon sårad på insidan!
När du krossar hennes hjärta ... Försvinner aldrig smärtan!
När hon säger att det är över ... Vill hon fortfarande att du ska vara hennes!
När hon laddar upp den här texten ... Vill hon att du ska läsa den!
 
Har iaf jätte tråkit!
Vill bara sova..har så mkt läxa, har aldrig haft så mkt prov elr läxförhör på samma gång!
Nästa vecka har vi två prov plus engelska glosor och spanska glosor..!
Men näää ja pallar inte plugga mer i dag..ja ä för trött så sakerna jag tränar på kmr aldrig fasna iaf!
Men fick veta en väldigt bra sak nyss!
Anna hade främmande så hon ha sålt för 396 kr:D
Nu behövs bara 623kr till så har jag mobilen...men vi ska komma längst upp!!!
Hoppas att ALLA i stugan köper mkt saker så vi kmr upp nån gång! ;D
så här ser mobilen iaf ut..
Kopierad bild från google..
Men de e iaf en Sony Xperia U :D
ojoj..känner mig lite ego nu....
jaja här kmr iaf lite bilder på de jag gör just nu!
     
  
LEDIG I MRN! 
Det betyder sovmorron! :D
Ha en toppen kväll!
kommer no ett inlägg i mrn men sen kmr bloggen vara som halv död i helgen, har inge internet i stugan så..:(
 
Av hedman - 13 september 2012 17:07

hejjhejj:)

Är så grymt nöjd med min nya hår färg!

Hoppas att den håller den här färgen nu!;)

Men har nyss gått ner å vänt på potatis bullarna i ugnen, villket blir dagens middag.

Sen blire att plugga sten hårt!

Käner mig lite efter när typ redan halva klassen kan alla länder redan!;L

Ajja he e ba å nöta nöta nöta!

Här kmr en liten bild bomb....kmr skriva över bilderna;)

Dagens:

     

Vad passar jag bäst i? (kommentera!)

     

Hare bra nu ska ja äta sen plugga sönder!♥

Av hedman - 12 september 2012 16:25

hejj:)

Ja har no bestämmt mig att jag ska färga håret den färgen som mamma köpte. och om de inte blir bra får ja leva me de!

Men försöker iaf göra l'xan, ska snart ut å ge hunna mat sen ska ja å jack gå en sväng.

Elina ska på scrapbooking i kvl så det blir att jag blir hemma själv, men ska träna till proven å va me anna så de blir no bra;)


Sen när dom kmr tbx ska mamma färga mitt hår (hoppas de bli bra!)

Sen ska ja ducha å sen i säng;)

Ajja ska iaf träna lite nu..

   

Nedan ser ni bild på hur folk på finnbacken har fått se på mig! ;)

    

Och så här tränar jag i dag..

   

Hare bäst!
Kommentera gärna vad ni vill se på bloggen!♥

Av hedman - 12 september 2012 15:15

hejjhejj:L

Är inte glad på mig själv! ångrar så stort att jag färgade håret brunt!

Känns som att ingen tkr att jag passar i de jag har nu..men vad går att göra!?

Mamma köpte iaf den andra hårfärgen i dag men tydligen så ska hon färga mitt hår på freda, sen ska vi till stugan..

Men färgen hon köpte e jätte mörk! 

Asså ja hatar mig själv att jag gjorde de!

Om nån som läser de här är blond färga inte om de! du kmr ångra dig stooort!

men de finns väll inte nå annat å göra än att ja mst färga den däre MÖRKA färgen får jag tänker iaf ite ha den jag har nu!

ASSÅ ÅÅ JA HATAR MIG SJÄLV!

Om man kunde gå tbx i tiden skulle jag ha gjort det och INTE färgat håret! :(

Ajja no tjat om de...sitter i sängen å ska snart göra läxa.. mst plugga till alla prov vi ska ha..

Men kommentera vad ni tkr om bilderna nere...såg de bättre ut före?

   

Hare bra...ska försöka tänka om lite...om de går!



Av hedman - 11 september 2012 18:16

hejhej:D

Sitter på rummet och väntar på att Tiina ska svara på skype!:(

Längtar till tor. då bäre av till stugan. Kmr va ledi freda;D

Men har iaf STOR städa mitt rum, de menas me att ja ha möblerat om, dammtorkat, dammsugat å plockat undan!

Förästen så är mitt hår brun, grön å GRÅTT! :L Mamma ska köpa permanetnt färg i mrn så då ska hon förga om de, men då mst ja gå en till da i skolan å skönnas över att ja är gammal å grå håri!

Här kmr bild på mitt ny städade rum + en bild på mig..:P

     

CP bild!

Hare!♥

Av hedman - 10 september 2012 19:36

Hejj:)

Har ju "färgat" håret i dag...jag å sally köpte toning ist för permanent färg..menmen ska köpa en sånn när toningen börjar försvinna;)

Här kmr lite bilder kommentera GÄRNA vad ni tkr!;D

     

Själv blev jag väldigt nöjd!

Ska iaf färga om håret igen om några vecker;)

Hare bra;)....Kommentera vad ni tkr!;D♥

Av hedman - 9 september 2012 22:17

hejj ja ligger i sängen och funderar på om jag ska färga mitt hår..mamma ska ju ändå klippa mig i veckan så vrf inte passa på?! men jag har så svårt för att bestäma mig..! tänk om de blir jätte fult vad gör jag då!? men jag tro nog att jag ska sattsa på att bli brunett, tkr de e så SNYGGT!:D
ajja ville ba säga de men vad tkr ni att jag ska göra?! kommentera gärna så fort ni läser så jag vet innan mamma ska klippa mig! har oxå skrivi på fb att man ska gilla om jag skulle passa i brunt hår..får väll se hur många de blir;)
go natt!!<3

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards