hedmanz

Alla inlägg den 2 september 2012

Av hedman - 2 september 2012 19:51

                           hejj

Ni ksk har läst kommentaren maram skickade att jag skulle göra en video men de blir ingen inte i kvl iaf för det blev fel när vi filmade så.....elr de va int JA som filma men nästa gång blire så att ja ställer upp kameran nånstanns så den få filma själv;)

Men ist kan ja väll bjussa på lite bilder?;)


       

Ha en bra kvl!♥



Av hedman - 2 september 2012 18:41

 hejj;)

Har nyss duschat, försäljningen gick bra men de va ju nån som hadd sålt i Blåviksjön så he va ju ba å glömma men vi fick iaf i hop 1464kr bara i Rusele så nu äre ba så sälja till dom sista och hoppas att vi kmr upp till vårt mål;)

I kvl blire no bara att chilla framför en film tro ja;)♥

Hade tänk å göra en film elr lägga ut bilder på favvo plagg för de va ju några som ville veta de från frågestunden men jag vet inte riktigt om jag ska video blogga om då annant, kommentera gärna vad ni vill se;)

Här kmr lite bilder;)


         

Mst ba säga att ja e taggad inför veckan, snart får vi våra datorer men venne om de blir så jätta bra men....

Hare bra♥

Av hedman - 2 september 2012 09:39

hejhej:)

Känner mig lite små strässad, har egentligen inte tid att blogg men..

Klev upp nio ska vara hos anna tio så..

Har duchat håret och ska snart göra flätor;)

frukosten blev gröt..

Här nedan kmr dagens;)

  h  

Ha en bra dag!♥


Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards