hedmanz

Alla inlägg den 9 september 2012

Av hedman - 9 september 2012 22:17

hejj ja ligger i sängen och funderar på om jag ska färga mitt hår..mamma ska ju ändå klippa mig i veckan så vrf inte passa på?! men jag har så svårt för att bestäma mig..! tänk om de blir jätte fult vad gör jag då!? men jag tro nog att jag ska sattsa på att bli brunett, tkr de e så SNYGGT!:D
ajja ville ba säga de men vad tkr ni att jag ska göra?! kommentera gärna så fort ni läser så jag vet innan mamma ska klippa mig! har oxå skrivi på fb att man ska gilla om jag skulle passa i brunt hår..får väll se hur många de blir;)
go natt!!<3

Av hedman - 9 september 2012 19:51

heejj:)

har nyss duchat och sitter å kollar lite på yt;)

tog lite "vatten" bilder när ja hadd ducha;)

bjussar!:

           'Hare bra!♥'


Av hedman - 9 september 2012 16:48

   

hejjhejj:)

Sry för dåligt upt i helgen;L

Har ju varit hos emilia å gjort både roliga å mindre roliga saker...men men man kan inte alltid ha roligt heller;)

I dag vaknade ja å emilia kvart över elva..de va skönt å få sova ut!

Sen blev jag hämtad å då åt ja sen va ja me anna å vi ha int gjort nå speciellt..

anna äter nu så ja passar på att göra ett snabbt inlägg om dagen..

i mrn äre skola...vill ha längre helg!

Jaja här kmr iaf dagens ;)

   

Ha en fortsatt bra dag!:)♥

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards