hedmanz

Alla inlägg under september 2012

Av hedman - 30 september 2012 18:24

       

Av hedman - 30 september 2012 15:34

Maja:

Va tycker du om mig?
Favorit färg?
Göru helst på fritiden?
Favorit film?
Bloggar du läser ofta?
Närmsta vännerna?
Finnbacken vs Norräng?


Svar: 

Snäll fin

Vet int

Kompisar

Ingen aning

Olika

Sally,Emilia å Tiina!

Finbacken!


Michaela:

Vad vill du vara en tomat eller en gurka? xD
Favorit blogg?
Vilken kändis skulle du gifta dig med om du fick?

 

Svar:

Jag vill vara en människa!?

Svarta jeans å nån t.shirt

vet int..

 

Lelle:)

1. Vad tycker du om mig?:)
2. Hur många husdjur har du?
3. favvo plagg?
4. favvo affär? :D

 

Svar:

Snäll, fin söt!

6, fyra hundar å två katter;)

svar finns längre upp;)

vet int, ksk h&m;)

 

Emilia:

*favoritplagg?
*favoritfärg?
*favoritmat?
'ögonfärg?
*hårfärg?
*längd?
*oskuld?
*kär i?
*bästis/bästisar?
*mellannamn?
*favoritdjur?

 

Svar:

Svar finns längre upp
vet int..

vet int..

typ ljus blå;)

Brun

ungefär 1,57 ;)

ja

de vet du redan!;)

du å sally!

maj christin

hund;)


Tack för alla fråger,,inte för att de va så många men...

 

 


Av hedman - 30 september 2012 11:17

hejj:)

Är så glad i dag, venne vrf men ksk är för allting som hände i går...fasst det är bara några som vet vad jag menar men..;)

Vakande i morse vid åtta för att Gonzo väckte mig då..men sen somnade jag om och vaknade ungefär halv tio kanske;)

I dag blir de nog att vara hemma och plugga!

Har ju NO prov på tisdag ;)

Glömde säga att jag köpte en mascara på Lindex i går, för 99 kr;)

den ser ut så här:

Google bild...

Ork int gå ner å ta kort på den ;)

Men här kmr dagens:

 


   

Sista bjussar ja på!

Hare bra och glöm inte FRÅGESTUNDEN!♥


Av hedman - 29 september 2012 18:38

hejj:)

Tänkte bara säga att rubriken var saning och inget jag hittat på...

Men sry för dålit utp...

har typ inte kännt mig så sugen på å sitta vi datan på ett tag...

Men nu sitter jag här så vrf inte blogga?! :P

Tänkte börja me å visa min outfit i går på marknads discot;)

   

Dagen var bra...gick på marknan med emilia å sally.

Hittade några saker..

       

Från åhlens å lindex..

köpte en mössa på lindex men orka int visa den..

Hare bra!♥

Av hedman - 27 september 2012 20:42

hejj, sry för DÅLIGT upt!

Men va ju hos sally i går så hann int blogga, kom hem vid tio så..

Men hos sally hade vi det bara härligt! vi fikadde lite me Emilia och Olivia, 7kt roliga människor!:)

Sen for vi på loftet och skrattade lite sen for vi tbx till Sally och mamma hämtade mig!

i helgen kmr det nog inte bli så mkt bloggade!

Ska ju till Sally i mrn å sova över, det är ju marknads disco i mrn och sen marknan!!:D

Helgen kmr äga!

ajja, dan var bra..mkt skratt på rasterna, som vanligt!:D

här kmr lite bilder!

   

Hare bäst!<3

Glöm inte FRÅGESTUNDEN!

Av hedman - 25 september 2012 17:22

hejj:)

har nyss ätit och sitter och har "ont" i armen. 

Tog ju spruta i dag på skolan, gjorde ont när man tog den men efter kändes de bara som att armen hade domnat av...och så känns det nu oxå...

Efter skolan gick jag ner på stan och mötte mamma, vi for och fixade mitt ID kort och kollade lite på affärer..

Det slutade med att jag for hem med dom här sakerna:

     

Åvan blir ju som dagens facelook och nedan kmr dagens outfit;)

 

I kvl blire nog att skicka in Panda om anna är frisk!

Stackare som har migrän! :(

KRYA!♥

Ajja ska iaf kolla lite bloggar och plugga lite nu;)

Hare bäst!

Och glöm inte att fråga nått till FRÅGESTUNDEN!♥


Av hedman - 24 september 2012 17:16

tjeenare!

Ska snart ut till hundarna..har nyss ätit och sen blire att fara på sy junta (stav)

Jag å Anna ska skicka in Panda sakerna i dag oxå! ;D

Men hon åkte inte med bussen så hon kanske har åkt hem från skolan under dagen.. ;o

Men vill ha nån att smsa men (kika med) nån som är social på kik...adda mig:) jag heter Santina... :)

Här nedan ser ni dagens + en bjussning;)♥

     

Hare bäst!♥

glöm inte FRÅGESTUNDEN!♥


Av hedman - 23 september 2012 16:43

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards