hedmanz

Alla inlägg under juli 2012

Av hedman - 31 juli 2012 16:30

Hejjhejj=)

Tänkte ladda upp lite bilder från djurparken;) Vi han ju bara komma dit sen började de spö regna^^ De blev uppehåll ett tag så vi passade på att gå runt och kolla på djuren så jag fick ta kort och sen åkte ja å Elina en karusell och köpte några lotter elr vare nu het...jag vann ett gosedjur... Men nu sitter jag och väntar på mat, sen blire nog å va med Anna å ksk Cecilia;)

               

Hejdå:)<3

Av hedman - 31 juli 2012 10:51

hejhej:)

har nyss äti frukost å varit ute å tagigt lite outfits bilder;)

Men i dag blire djurparken med mamma å elina=) Bilder kmr;))

Dagens:

   

Av hedman - 30 juli 2012 23:27

   

Av hedman - 30 juli 2012 21:18

Tjo tjena:D♥

Sitter och äter pizza har nyss duschat:p Blev sen midda i dag.....vi kom nyss hem så;))) Snackar lite med emilia på fb:D

www.baraommig.bloggplatsen.se  ;) LÄS;D♥ Har en liten hund som gnäller nedanför mig...han vill väl oxå ha pizza=)

Men venne vad mer jag ska säga....Här kmr några bilder iaf;)

 

Bjussar;)

   


Hejj då!♥♥

Av hedman - 27 juli 2012 22:40

hejj:)

Som ni ser har jag ny design på bloggen;D♥ Ni får gärna kommentera vad ni tkr :I;)

Sitter och kollar på tv...elr jag sitter mer vid datorn än vad jag kollar på tv ;P

Kändes som en bra idé och sluta dagen med att baka choklad bollar:D Kom på att jag skulle ha tagigt kort å lagt ut, men jag kom på de när jag va klar så de var lite försent;x -ajja- Det här blir nog sista inlägget på ett tag, ska till stugan i morgon och vi åker vid åtta tror jag så får se om jag hinner blogga på morgon, men tror inte det ;(

För nån dag sen var jag och elina nere vid sjön, jag ville ta några kort på henne som ni snart kmr få se;)

Förrästen hade tänkt å länka emilias blogg  www.baraommig.bloggplatsen.se ;) Saknar henne :(

Här kmr bilderna på Elina;)

       

Hinner inte ladda upp fler bilder nu, ska sova så jag är pigg i morgon;)

Bye!♥

Ps: Om det finns nån som dagligen läser min blogg, kan ni snälla kommentera...jag vill veta om nån läser min blogg varje dag:):D♥

Av hedman - 27 juli 2012 19:24

hejj:)

sitter å diggar musik, fick ju en skiva av elina så spelar via dvd...men har int så bra ljud på tv...men det funkar ju iaf;)

Har datorn i sängen och jack sitter på golvet;) Gonzo ligg i min säng å biter på mitt överkast:I

Ska städar rummet men de gå liksom halv dåligt ;) Åååå jag vill ha nån å smsa med! nån social? 0730819008 SMSA!!♥

Här kmr några bilder från Red Hot Recing tror ja de het ;P

     

Dagens:   (bytte till svarta jeans innan vi for)

 

Sen badade vi;) FUL BILD PÅ MIG!

 

Syskona hedman (förutom ina som är en Hagström)  Haha de va de roliga kortet xD

 

Outfiten efter badet;))

     

Tja råå!:D♥

Av hedman - 25 juli 2012 20:18

   

Av hedman - 25 juli 2012 19:24

Hejj:D

Sitter och väntar på att ina ska bli klar med att färga elinas hår så hon kan hjälpa mig att välja frisyr till Ida och Jörgens bröllop:D Men i dag följde jag med ina och björn plus Elina, till stan sen for vi runt på lite Loppisar men ja hittade inget:( Sedan åkte vi å fika lite på lilla bagis sen kollade på skotrarna som kör på vattnet nedanför dollar, bilder kmr;)

Sen blev det middag på frasses;) mini skrov för mig;) Efter de gick vi en sväng på stan för att röra lite på oss och då var Åhléns öppet så vi snabb kollade där och jag hittade en t-shirt:D den kostade 99:- men jag hade kvar 22:- på mitt presentkort där ifrån så jag fick den för 77:- ist;) Jag kollade oxå på ringar men hittade ingen;)

Men nu ska jag ladda upp bilderna å va social på sms;D♥

               

T-shirten:

   

Bjussar:

   

Hare♥

Ps: Det vr bara några av bilderna på skotrarna orkar int ladda upp alla^^;)

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards