hedmanz

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av hedman - 23 juli 2012 10:32

Hejj:D

Asså helt otroligt! Jag fyller år...asså känns inte som ett år sen förra ången...:I
Men i morse kom mamma pappa elina och danne och sjöng för mig...och ina och björn skulle komma i natt...men när jag vaknade STOD DOM OXÅ DÄR:D Och elina hade bakat en cupcake till mig med ett ljus i :D Söt du ä!:D<3

Men sen öppnade jag paketen....jag fick:

100 kr av Danne;)

en Pippi tröja av ina & Björn:D

Smygen och en skiva av elina:D

En mapp till skolan, några nikon saker som man fick med när man köpte SYSTEMKAMERAN SOM JAG FICK AV MAMMA OCH PAPPA ÄLSKAR ER!! Fick några saker till oxå...typ en väska osv;)<3


Kom nyss in har varit ute och fotat medans det var fin väder ute men nu blåsere:( Bilder kmr;)

sitter inne och väntar...ska sköta Gonzo ett tag för mamma pappa å elina skulle ïn till stan och fixa nån överaskning elr nåt....;):D<3 Idag har jag bjutit över grannarna på fika halv två men Anna kunde inte komma men får väl se om Cecilia å hennes familj kmr;)

Orkar inte skirva nå mer nu...här kmr iaf bilderna;)

outfit:

Face look:

   

bjussar: ;)

    

Här ä bilderna jag tog när jag va ute;)

                         

Hare;)<3

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards