hedmanz

Alla inlägg under juni 2012

Av hedman - 19 juni 2012 22:17

hejsan sitter å ser film:) bloggar via mobilen men i morgon ska jag ju till umeå:D menska kolla på filmen så BYE!

Av hedman - 18 juni 2012 19:04

hejjsan bloggar via mobilen väntar på att bloggplatsen appen ska komma så man ksk kan ladda upp bilder via mobilen till bloggen =]Men i dag ha ja anna å cecilia försölt få in lite pengar genom att panta flaskor städa bilar osv.vi sammlar i hop till att fara med bussen till Umeå på Fortet å käka i umeå å gå en sväng på stan;-):-DMen iaf....rubriken haha kom nyss hem från farmor för mamma å pappa for nån stanns å då orka ja int laga mat så ja for till farmor å åt för elina va ändå där....å när ja kom hem va mamma å pappa hemma å mamma satt vi borde å ba "santina du har fått post" (villet som aldrog händer) så ja kuta till borde å kolla då vare ett sännt dära fluffigt kuvärtt (stavning) å de stod hemmets på så jag tänkte efter å kom på att en gång i vintras va ja hos farmor å då löste jag ett barnkryss å skickade in (no life) å nu har jag vunnit en skiva: Hita for Kids vinter party 2012:-D haha :-P men ska prova ladda upp bilder men de kmr i ett annant inlägg.Ps det ä på Onsdag vi ska till Umeå så får väll se om jag orkar å blogga känns iaf som att det kommer bli lite bloggande i sommar men ska försöka...;-) kommentera snälla! ska länka bloggen på fb nu så Tjaråå ;-)<3

Av hedman - 16 juni 2012 19:23

hejjhejj hade tänk å ladda upp några bilder men kan ju börja me å berätta om dagen;)

Hade ställt kockan på 7.00 elr mamma väckte mig ;)) men i dag va ja ju på dragracing tävling i Tierp å nu sitt ja på ett Hotell i Gävle å kollar på vädret för i morrn he se ut å bli regn så vi får väll se vad som händer skulle iaf a roligt å se finalen;) menhär kmr lite bilder sen i går......

       

      




Men nu ska ja duscha så bye!♥


// Santina♥!

Av hedman - 14 juni 2012 18:26

                                          

Här är några smycken som jag önskar mig från cocoo.se  :)Mäst vill jag ha dom här:
             


Av hedman - 14 juni 2012 18:03

hejj hejj nu sitt ja på en herrgård nån stanns å he ä typ som ett hotell asså så soft ställe :D

Men va nyss ute å cykla och tog lite bilder men snart ska jag å mamma gå å kolla läget här omkring :D

Men här kmr bilderna ;)

           




OnlyTakeCare! Love Santina♥  

Av hedman - 13 juni 2012 13:43

  Hejj:) det här blir nog det sista inlägget på några dagar ska ju bort över helgen....bilder kmr ;)

men i dag vakna jag typ 9 men somna om å klev upp sen vid halv elv SKÖÖNT! :D

Men ha vari en stund med anna vi va nere vid sjön å kolla hur kallt he va i vattne........höhö he va inte så varmt :/ men anna,cecilia,joel å cecilias kompis jonathan bada ju i går men ja fick int för mamma å pappa ville att jag skulle vara frosk till i helgen men jaja....sen spelade vi lite brännboll man kan ju säga att tjejerna vann.........haha;)

men nu ska jag int dryga med en massa text utan ska dra nu så onlytakecare love santina! ;)


Av hedman - 12 juni 2012 16:41

Hejsan ;)

Asså förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men har varit i stugan och vi har inge internet där så har inte kunnat blogga, men de dära lilla inlägget jag gjorde va bara för att vi for till några som vi känn å dom hade trådlöst internet (öppet) så då han jag snabb blogga lite så ;))

Men just nu sitter jag å slåss med en mygga i tv-rumme :-/

Men här kmr några bilder från djurparken som jag inte han ladda upp förut, och jag har inte några bra bilder från skolavslutningen men jag har iaf två bilder från fredags kvl på torget :D

NJUT... 

 Från fredags kvl´n :   

        

Från djurparken, jag tog fler bilder men ork int ladda upp alla!! ;)

       

Bilder på emilia!♥  www.baraommig.bloggplatsen.se   LÄS!

                     

OnlyTakeCare!♥♥


// Hedman

Av hedman - 12 juni 2012 12:15

hejj tänkte bara säga att jag snart är hemma och kan bogga

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards