hedmanz

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av hedman - 6 juni 2012 17:51

Haahaa venne hur mkt ja har bloggat i dag men sak samma :P

Nu väntar jag iaf på mat har ont i huve så ska int sitta vi datan längre men sak länka min blogg på fb så kanske fler läser bloggen och kommenterar :D♥


 
Av hedman - 6 juni 2012 17:03

Heejhejj igen ;p

nu ha ja å anna varit ute och fiskat vi ska kanske ut igen sen efter middagen:)

Hon ha redan äti men vi håller iaf på me maten.I dag blire hemma gjord pizza (göött).

Men iaf så fick int jag och Anna nån fisk :@ å de va ju inte så bra men de va väll bara för att de regna som dom int nappa elr så är det för tidigt på året kanske ;) men nu ska jag ladda upp en film som jag nyss gjorde :D Hoppas ba att he funka! :D :D

Take Care!;)♥


Av hedman - 6 juni 2012 13:31

Hejjhejj!:)♥

He blir bara ett snabbt inlägg i dag, men he ksk kom ett till i kvl ;)

Men vakna iaf vid halv tio-tio,sen ducsha jag,åt frukost å städade lite i garderoben å på rummet sen år vi lunch och nu bloggar jag sen ska jag ut å fiska men grannen Anna :-P Hon väntar på att jag ska bli klar så ska ba lägga upp lite bilder å sen dra.....

öööh jag undrar om det ksk finns nån SNÄLL MÄNNISKA som kan hjälpa mig med en header elr säga nån sida där man kan fixa en header och jag vill inte ha en stor utan en ganska liten ;))


Bilder:

Outfit:

Face look:  

     




nu ska ja ut i regne :/

 googlebild^^

google bild^^

ha en bra nationaldag!!

TakeCare!!♥♥

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards