hedmanz

Alla inlägg den 5 september 2012

Av hedman - 5 september 2012 19:26

hejj...:L

Sitter nere i köket och bloggar, e inne på fb å kollar bloggar...

Har en STOR FET halsduk runt halsen...håller på bli förkyld!!!!;(;(

Nån som vet vad man ska göra för att de ska gå över!?

Ajja har lite bild brist, får se om jag hinner ta nå bilder nån dag....dom ja va ute å to för nån da sen tog liksom slut ganska fort;P

Bjussar på lite bilder sen ska ja ba chilla vi tv:n å datan å tare lugnt å hoppas att förkylningen går över!

Får be mamma köpa halstabletter så ja har tills i mrn!

I mrn kmr ju datorerna oxå! De ska bli fett skönnt å slippa på skriv kramp i händerna!

       

Ha en bra kvl...hoppas ni slipper hals ont!♥ 

Av hedman - 5 september 2012 14:34

hejj:)

är jätte trött, sitter å kolla på tv.

Fick ju sluta efter lunch i dag så jag å Anna for på frasses å åt lunch sen hämtade hennes pappa oss;)

nu väntar jag på elina hon kmr snart, vi ska no kika igenom jultidningarna som kom idag. Jag ska ju inte sälja men hon ska iaf de;) :P

Här kmr dagens;)

     

Hade inget smycke i da så...;)

Nu kom elina hem, hejdå hare bra!♥

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards