hedmanz

Alla inlägg den 1 september 2012

Av hedman - 1 september 2012 16:25

hejj:)

Kännde att jag behövde uppdatera bloggen med lite bilder, lite natur bilder.

Nu på sistone har jag nästa bara lagt upp bilder på mig villket jag kmr fortsätta med men jag kmr oxå lägga upp natur bilder så det inte blir så drygt för er läsare;)

Här kmr iaf en del av bilderna jag tog + en bild på det jag hade på mig när jag var ute..

Skulle ha tagi en mössa oxå för de vart lite kylit;L

             

Ha en bra kväll;)♥

kommentera gärna vad ni ska göra i kväll skulle vara spännande och få veta;)♥

Av hedman - 1 september 2012 14:32

hejj;)

Ja då har man varit i stan och kom hem utan jacka;(

Men mamma ska ju snart till Umeå så hon skulle kolla efter en där ist;)

Nere i källaren hade vi en sopsäck me pant så ja å elina fick ta med den till stan å panta så vi fick ju en liten slant var;)

Det blev 93 kr som vi fick dela på;)

I kvl blir det att sälja lite i byn och sen ska vi ju bjuda Jessica och Joel på middag så det blir nog bra!

och sen i mrn ska ja å anna sälja på ett annat ställe! säger inte vart vill inte att nån ska dit å sälja i kvl!

De stället e faktist vårt!!;P

Jaja här kmr lite bilder på dagens mm.

       

Hare bra!;)


Av hedman - 1 september 2012 09:22

heej:)

Har redan sex besökare å klockan e halv tio å morgon;)

Kanske inte se gå mkt men ja bruka inte ha så många besökare men det har börjat bli fler och fler, men snälla kommentera!♥

I dag blire en dag med familijen vi ska in till stan å göra några saker, typ hitta en jeans jacka åt mig som ja kan klippa till en väst;)

Men ja ska ta med kameran ifall att de finns så speciellt å ta kort på;)

Men här kmr bilder på kläderna jag hittade, Hon kom  med sex påsar plus en kartong med kläder...

Kläderna ja ville ha tog upp en påse och rästen tro ja elina å mamma delade upp elr nå sånnt;)

Här kmr dom iaf;)

Spetts t-hisirt elr nå....:

En jätte stor huv tröja...Ful bild!:

 

Rosa tshirt:

 

En svart tröja:

 

Rosa linne:
De står WHAT på för er som int ser;)

 

Svart å grå tröja:

   

Tshirt:

 

En till tshirt:

 

Huv tröja svart å vit:

   

Gråa mysbyxor:

 

Bjussar på en bild på elina;)

 

Hare bra;)

Kom i håg att snälla kommentera nått!♥ 


Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards