hedmanz

Alla inlägg den 6 september 2012

Av hedman - 6 september 2012 20:27

hejj:)

Tredje inlägget i da...

Men nu är mamma hemma och min garderob är uppdaterad med nya kläder;D♥

Bild på de jag fick kmr nedan:

Smycke Gina Tricot

 

Jeans jacka (om klippt till väst)

 

T- Shirt New York  Från F.mf

 

Märke serious sally;)

 

Svart huv tröja från Gina Tricot ;) 

 

Svarta jeans från Bik Bok

    

Jeans short från Kappahl;)


Ps: Jag skrev vad det var och var de va köpt under bilderna så ni vet;)

Ha en bra kväll, kommentera gärna;)♥


Av hedman - 6 september 2012 18:01

hejj:)

har nyss städat rummet och ska sätta mig å göra läxan;)

Dagen har varit bra men väldigt dryg!

Hade lång lunch för vi fick sluta tidigare från svenskan och sen matte sen hål!;L

Jaja jag anntar att datorerna gjorde dagen bättre;)

Var man än gick på skolan såg man folk som satt med sina nya hp datorer!

Mamma ha ju varit i ume i da så hon kmr snart hem, troligt vis har hon köpt nåt åt mig.

Isf så kmr en bild på de;)

Jag vet iaf att hon hittade en jeans jacka så nu kmr ja ha en jeans väst!! (glad tjej!)

Ajja nu kmr dagens:

   

Hare bra!♥

Får väll se om de kmr ett till inlägg med de jag fick (om ja kmr få nå;)

Av hedman - 6 september 2012 13:42

hejj:D

Sitter på skolan å bloggar;D

Vi ha ju fått skol datorer i da, en hp;)

Spotify vill tydligen inte bli ner laddad på min dator...villket som gör mig sur!

Datorn laggar ganska mkt så vi får väll se om den e bra elr inte...

jaja...har iaf hål nu till halv tre, då har vi NO vi ska plocka svamp;[

Men efter de slutar vi;D

tur de finns trådlöst i bussen oxå, då kan man surfa lite där me;)

Har ju inga bilder på den här datan men ja kan ju visa några gamla bilder;)

        

Hare bra, ska blogga när ja e hemma oxå, då kmr dagens...men får se om ja hinn...mst träna till so provet i mrn och spanska gloserna som ja int ens ha kolla på!;L Sen ska ja städa mitt rum oxå.....men men´..

hej då!;] 

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards