hedmanz

Alla inlägg under september 2012

Av hedman - 19 september 2012 17:52

      Hejhej:)

Sitter ocj funderar på vad Sally ska få i pressent jag tror att jag vet!
Men det kan jag berätta sen när hon har fått den! :P

Ska nog ta med mig min kamera så de kmr nog komma några bilder;)

Jaja..känner iaf som att jag ska starta en frågestund igen.

Är så många bloggar som har haft/har det så vrf kan inte jag ha det igen?! :P

Svaren kmr när jag tkr det är nog med fråger;)

bjussar på en bild, kan hända att jag har visat den förut men...:P


Hare så länge!

Glöm inte frågestund, villket betyder att ni år fråga VAD NI VILL!:D♥

Av hedman - 19 september 2012 16:00

hejjhejj:)

Snackar med emilia på skype och är lite social på fb oxå;)

dagen har varit bra, emilia gjorde då så att hela sjuan fick ett gott skratt för hela dagen, eller vem vet det ksk blir hela terminen!:D

Jaja, tänkte iaf lägga upp lite dagens och så..

I kvl blire no bara chill å va me Anna om vi hinn;)

 

   

hare bra!♥

KOMMENTERA!♥

Av hedman - 18 september 2012 19:27

                               

Hehe lite blandade bilder;)♥

Hare bra kommentera gärna!♥

Ps: tack för kommentarerna ni som har skickat;)♥

Av hedman - 18 september 2012 18:33

hejhej:)

Har igång båda datorerna för er som vill veta..

Nä men ja kan int blogga på skol datan för de finns inge ställe för SD kortet från kameran!:L

Men men...dagen har varit bra...mkt skratt på rasten kan jag lova!

Tänkte visa lite bilder på dagens osv. innan jag fortsätter med gloserna.

Har iaf tränat på europas länder + huvundstäder så nu kan jag dom, sen gäller det bara att träna in världens länder lite bättre;)

         

Hare bra!♥

KOMMENTERA!♥

Av hedman - 17 september 2012 20:12

Hejj...igen:P

Har bara så tråkit så det kmr ett till inlägg...:)

Hoppas att ni har gått in på bloggarna som jag länkade i ett tidigare inlägg!

Har iaf nyss duschat och ska snart sätta mig framför tv:n, sen ska ja ladda skol datan å SOVA!:D

E as trött!

Bjussar iaf på några bilder;)

   

Hare bäst!:)♥


Av hedman - 17 september 2012 18:31

 

hejhej igen:)

Tänkte bara säga att jag ska göra en ny header snart.

Vill gärna ha tips på hur den ska se ut;)

Så kommentera gärna, och skicka gärna en länk elr nått på en bra sida/pogram man kan använda sig av:)♥

Ha en bra kvl!♥

Av hedman - 17 september 2012 17:32

hejj:)

Jag hann inte att blogga nått i går kväll för vi kom hem så sent och då skulle jag ducsha och sen sova;)

Men nu har jag tvingat mig till datorn för att få igång bloggen igen;)

Dagen har varit bra, har varit ganska trött.

Bästa lektionen i dag var helt klart matten, svår att tro men snacka om att vi har dålig humor!:P

Spanskan i dag gick också ganska bra:)

tänkte länka ett par bloggar som jag bruka läsa, ni får gärna kommentera och skriva vad eran heter så kan jag kika in lite på den;)

http://helenalarkerud.blogg.se/

http://baraommig.bloggplatsen.se/

http://emelieroberg.webblogg.se/

http://www.livetenligtelinn.devote.se/

http://angelicabackman.blogg.se/

De var väll dom jag kom på just nu..

Men i kvl blire bara att ta det lugn..ska nog träna lite på kartan fick ju veta att vi ska kunna europas huvudstäder också!

De kunne vi ju fått veta lite tidigare...

Men ja tror nog att jag sparar pluggningen tills i mrn, känner att jag inte pallar i kvl...vill ju se nogurlunda fräch ut i mrn när det är skol foto!

Ajja bjussar iaf på dagens + några bilder;)

       

Sista bilden var den ända bilden från stugan...:P

Hare bra, och snälla rara KOMMENTERA!♥


Av hedman - 14 september 2012 11:20

Hejjsan:)

Elina håller på färga håret så när hon är klar blir det att fara å handla sen raka spåret till stugan! :D

Den här helgen kommer jag inte kunna blogga eftersom att vi inte har nå internet i stugan!:(

Men på sön. e ja hemma i gen så då kmr ett inlägg;D

Bjussar på en bild;)


    

Ha en bra helg!♥


Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards