hedmanz

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Vrf vara så dum!?

Av hedman - 12 september 2012 15:15

hejjhejj:L

Är inte glad på mig själv! ångrar så stort att jag färgade håret brunt!

Känns som att ingen tkr att jag passar i de jag har nu..men vad går att göra!?

Mamma köpte iaf den andra hårfärgen i dag men tydligen så ska hon färga mitt hår på freda, sen ska vi till stugan..

Men färgen hon köpte e jätte mörk! 

Asså ja hatar mig själv att jag gjorde de!

Om nån som läser de här är blond färga inte om de! du kmr ångra dig stooort!

men de finns väll inte nå annat å göra än att ja mst färga den däre MÖRKA färgen får jag tänker iaf ite ha den jag har nu!

ASSÅ ÅÅ JA HATAR MIG SJÄLV!

Om man kunde gå tbx i tiden skulle jag ha gjort det och INTE färgat håret! :(

Ajja no tjat om de...sitter i sängen å ska snart göra läxa.. mst plugga till alla prov vi ska ha..

Men kommentera vad ni tkr om bilderna nere...såg de bättre ut före?

   

Hare bra...ska försöka tänka om lite...om de går!



 
 
Elody

Elody

12 september 2012 15:26

Jag gillar det ;D

http://Elody.bloggplatsen.se

hedman

12 september 2012 15:27

Tack men jag hatar de..!:(

 
Ingen bild

Tiina duvet

12 september 2012 15:28

Du passar i allt<3<3

hedman

12 september 2012 15:35

Haha tack gmn;)

 
Michaela

Michaela

12 september 2012 15:37

Santina var inte så hård mot dig själv. Jag menar du är jätte in i den nya färgen. Du kan ju alltid bleka det, eller? Jag hoppas du känner att min kommentar är peppande för du är fin som du är:)) Kramar / Michaela

http://www.mowie.bloggplatsen.se

hedman

12 september 2012 15:41

Tack men jag ska iaf inte bleka då förstör jag håret..men jag kmr ju ändå bli van vid brunt hår så...;)

 
emelie

emelie

12 september 2012 15:41

du se äldre ut i de mörka,så de är ju posetivt:)

http://emelieroberg.webblogg.se

hedman

12 september 2012 15:43

Haha ja tror ja vet va du tkr..men tack iaf;)

 
Ingen bild

ina

12 september 2012 15:55

Färga inte det mörkare om du inte trivs i mörkt!! Det du har i nu ör bara toning så det är lättare att tvätta bort så du får ditt naturliga igen! Vill duninte bleka så köp ljusare vanlig färg så kanske det blir bättre!
Den mörkare kommer du ångra om du inte vill vara brunette!!
Jag tycker att du iaf vlev jätte fin i den ljusbruna, som en tidigare kommentar så ser du äldre ut ;)

Du är fin som du är min solstråle!! <3

hedman

12 september 2012 16:01

Men jag tror nog att jag ska vara brunett, vill ändra mig lite, ska no färga igen i kvl, hoppas det blir bra annars får ja ba leva med det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedman - 3 december 2012 19:33

Hejhej:) E på syjunta nu..Anna tyckte ja skulle blogg.nästan:p men ska visa lite bilder sen i dag osv:)...

Av hedman - 3 december 2012 19:32

Hejhej:) E på syjunta nu..Anna tyckte ja skulle blogg.nästan:p men ska visa lite bilder sen i dag osv:)...

Av hedman - 2 december 2012 16:03


Hejhej sitter i bussen på väg hem från en underbar helg hos Tiina! Vi ha bestämt att hon ska komma till mig på jullovet hoppas iaf de går!:)Tänkte ladda upp några bilder från helgen, kommentera gärna va ni tycker!;) och JA vi e tjocka...   ...

Av hedman - 1 december 2012 17:24

Hejhej e å kolla på hockey me Tiina å hennes familj!:) I kväll blir film å hemma gjord glass..tråkigt å fara hem i morgon:(...

Av hedman - 29 november 2012 20:17

Hejj..äntligen har mobilen kommit:) Bloggar från den nu, orkar inte starta datorn:p I mrn åker jag till Tiina ska ta Me kameran så lägger väll upp på bloggen sen;)...

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards