hedmanz

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Friday friday, getti´n down on friday!♥

Av hedman - 7 september 2012 17:35

hejj!:D

Dagen har varit super!

Ja å sally är iaf god kännda på origenteringen har hittat åtta stycken. Vi hitta sex st. i da;D

Men sitter på rumme å bloggar, e inne på fb å smsar;)

Hade ju so prov i dag, sveriges landskap och viktigaste städer.

Känndes bra skrev då in nått på alla så hoppas de går bra;)

Nu gäller de bara att träna till nästa so prov näst nästa vecka...europas länder och världens!

Jag kmr dö!!

men men..........

Känns iaf att de är början på terminen känns som allt man pluggar in i skallen stannar kvar...annars brukare va så att de ba gå igenom å sen ut igen;P

I kvl blire å va me Anna vi ska fixa lite på skoldatorerna så de blir no bra;)

Ska int skriva så mkt mer...Dryga mig asså..

Dagens kmr nedan;)

 

huv tröjan ja fick i går/ jensen sen i går/ ett grått linne från Cubus;)

Hare bra!♥  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedman - 3 december 2012 19:33

Hejhej:) E på syjunta nu..Anna tyckte ja skulle blogg.nästan:p men ska visa lite bilder sen i dag osv:)...

Av hedman - 3 december 2012 19:32

Hejhej:) E på syjunta nu..Anna tyckte ja skulle blogg.nästan:p men ska visa lite bilder sen i dag osv:)...

Av hedman - 2 december 2012 16:03


Hejhej sitter i bussen på väg hem från en underbar helg hos Tiina! Vi ha bestämt att hon ska komma till mig på jullovet hoppas iaf de går!:)Tänkte ladda upp några bilder från helgen, kommentera gärna va ni tycker!;) och JA vi e tjocka...   ...

Av hedman - 1 december 2012 17:24

Hejhej e å kolla på hockey me Tiina å hennes familj!:) I kväll blir film å hemma gjord glass..tråkigt å fara hem i morgon:(...

Av hedman - 29 november 2012 20:17

Hejj..äntligen har mobilen kommit:) Bloggar från den nu, orkar inte starta datorn:p I mrn åker jag till Tiina ska ta Me kameran så lägger väll upp på bloggen sen;)...

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards