hedmanz

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av hedman - 21 augusti 2012 20:52

Hejj:)

Ligger i sängen å bloggar;P

ska snart sova e trött å ska upp sex i morrn för ja tänkte klatta å krusa håret på moron;)

Bjussar♥  (osminkad)

   

Go natt, sov gott de ska iaf ja försöka göra!;)♥

Kom ihåg å kommentera;)♥♥

Av hedman - 21 augusti 2012 17:39

Hejj;)

Har pratat lite med mamma å vi har bestämt att hon hämtar mig efter skolan på torsdag när jag slutar tjugo över tre åsså far vi ner på stan å köper nya gympa skor till mig. Inne skor p ute skor. Dom jag hade förra åre e för små å uteskorna ha gått sönnt;/ men nu får ja nya så he känns ju BRA!;D

Men de blir att mamma klipper mig i morrn ist;) så bilder kmr no då;)

Tror ja ska ha frågestund nån dag, men ska nog vänta på lite fler kommentarer före....;)

Känner mig så här BRAA i dag!!;D♥↓↓↓


Hoppas ni får en bra kvl!;D♥

Snälla kommentera;)♥  


Av hedman - 21 augusti 2012 14:45

Hejj;)♥

Dagen har varit bra, men dryg!

Emilia va ju inte på skolan....asså de är nu man inser hur tråkit de e utan henne asså!;(

Ja å sally typ satt på en bänk alla raster......tur att vi va den  gruppen som skulle ha NO å inte hål timme!

Plus att vi fick sluta en timme tidigar än dom andra i klassen. Vi fick sluta 13.30 så då vare ba å skynnda sig å gå till dollar för jag behövde köpa tuggumi (V6) åsså va ja så hungri så ja köpte en Kina oxå....åå sen skulle vi ju till norräng så jag kunne åka me bussen, å ja visste int när den skulle gå men nån gång efter två iaf....så vi strässa ju as mkt...men till slut han ja iaf! så nu sitter ja på mitt rum å väntar på att mamma ska sluta jobbet (hon slutar tre) för då ska hon klippa mig!:D

Å sen ska ja ju städa rumme å sälja med anna...om de bli nå he regna ju...

Ojj sry om de blev drygt å läsa;/


Så här har jag iaf gått runt i dag, kolla nedan;)


     

Hare bra!♥

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards