hedmanz

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Du kom fram till mig och sa: Jag är så ful, ingen gillar mig! Jag svarade bry dig inte om vad alla andra tycker om dig, för du är dig själv och det är de som gör dig unik!♥

Av hedman - 21 augusti 2012 14:45

Hejj;)♥

Dagen har varit bra, men dryg!

Emilia va ju inte på skolan....asså de är nu man inser hur tråkit de e utan henne asså!;(

Ja å sally typ satt på en bänk alla raster......tur att vi va den  gruppen som skulle ha NO å inte hål timme!

Plus att vi fick sluta en timme tidigar än dom andra i klassen. Vi fick sluta 13.30 så då vare ba å skynnda sig å gå till dollar för jag behövde köpa tuggumi (V6) åsså va ja så hungri så ja köpte en Kina oxå....åå sen skulle vi ju till norräng så jag kunne åka me bussen, å ja visste int när den skulle gå men nån gång efter två iaf....så vi strässa ju as mkt...men till slut han ja iaf! så nu sitter ja på mitt rum å väntar på att mamma ska sluta jobbet (hon slutar tre) för då ska hon klippa mig!:D

Å sen ska ja ju städa rumme å sälja med anna...om de bli nå he regna ju...

Ojj sry om de blev drygt å läsa;/


Så här har jag iaf gått runt i dag, kolla nedan;)


     

Hare bra!♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedman - 3 december 2012 19:33

Hejhej:) E på syjunta nu..Anna tyckte ja skulle blogg.nästan:p men ska visa lite bilder sen i dag osv:)...

Av hedman - 3 december 2012 19:32

Hejhej:) E på syjunta nu..Anna tyckte ja skulle blogg.nästan:p men ska visa lite bilder sen i dag osv:)...

Av hedman - 2 december 2012 16:03


Hejhej sitter i bussen på väg hem från en underbar helg hos Tiina! Vi ha bestämt att hon ska komma till mig på jullovet hoppas iaf de går!:)Tänkte ladda upp några bilder från helgen, kommentera gärna va ni tycker!;) och JA vi e tjocka...   ...

Av hedman - 1 december 2012 17:24

Hejhej e å kolla på hockey me Tiina å hennes familj!:) I kväll blir film å hemma gjord glass..tråkigt å fara hem i morgon:(...

Av hedman - 29 november 2012 20:17

Hejj..äntligen har mobilen kommit:) Bloggar från den nu, orkar inte starta datorn:p I mrn åker jag till Tiina ska ta Me kameran så lägger väll upp på bloggen sen;)...

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards