hedmanz

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av hedman - 9 augusti 2012 21:00

Hejj;)

Sitter å myser framför datan;D har en kopp varm choklad i handen:D har nyss äti två mackor med ost å skinka!:D

åå snackar med emilia på fb å hon fick fara till ume!:D:D<3 vi kmr ha en as grym dag på tisda, me sally ♥ å på onsdag kmr ja å emilia ha asss kul i UMEÅ! vi kmr shoppa upp alla affärer åå skratta ihjäl oss,,,ja lovar xP

Men ska dra nu ska se en svensk skräckis på tv hare bra!


Av hedman - 9 augusti 2012 16:56

     

hejhej:)

Sitter å väntar på mat;D Angelica å Aase for nyss ;( dom va här å fika eftersom ja å Angelica har fyllt år hon fyller ju år en vecka efter mig och då har vi int hunni fira varan...men nu kom dom över på fika om jag fick 200 kr av dom:D

Alla pengar jag kan få behövs nu, håller på å spara i hop till jag å emilia ska till Umeå å shoppa:D Hoppas bara att hon får fara! :/ Men jag har iaf 699kr nu haha. Men efter middan ska jag springa över hos grannen å kolla på ett par skin byxer (andvända en gång) som ja typ skulle få köpa för 100:- så då har jag nog kvar 599:- om jag int kmr få byxorna av mamma elr pappa;D;D Men ajja nu blev de mkt text...sry om de blev drykt å läsa;/

Här kmr iaf bilder på dagens: 

    

Bye♥♥

Tack för alla kommentarer! Blir mkt roligare å blogga när nån kommenterar:D


Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards