hedmanz

Alla inlägg den 5 november 2012

Av hedman - 5 november 2012 20:44

Hejjhejj:)

Känns skönt att utväxten är borta!;)

Har nyss varit på syjunta..elr typ för en timme sen, ska snart kolla lite på tv sen krypa ner i sängen och sova.

Dagens kmr nu ist;)

    '

Hare bra!♥

Kommentera gärna!;)

Av hedman - 5 november 2012 18:03

 

Dålig bild..men här är den fina inte alltid så underbara byn jag bor i:P

Finns inte så mkt vänner att vara med men Anna finns ju;)

I bland önskar man ju att man bodde i stan när det gäller kompisar å sånt..höjd punkten i byn måste vara Lappis (lappladsveckan!)

Tänkte ta en ny bild nån annan dag när det inte är mörkt ute..om ni undrar är bilden tagen från mitt fönster:P

Tänkte ställa mig på vägen nästa gång, efter som att byn är går ungefär efter en rak väg:P

Ska tvätta bort färgen nu sen bäre av till Anna på syjunta:)

Ingen dagens kmr i dag utan ni får nöja er med det här:

   

Tog bild med elinas kamera..Tack för lånet..(var tvungen att lägga upp bild på den..)

Ps: elinas hand..

 

Hare bra å kommentera gärna!:)♥

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards