hedmanz

Alla inlägg den 3 november 2012

Av hedman - 3 november 2012 20:44

 

 

hejhej:)

som ni ser åvan skypar ja me Anna :P

men hon syns int så mkt men..:P

Ja tro ja ska fortsätta blogga på bloggplatsen ett tag till:P

Ja byter typ blogg 24/7 så..;)

tjockar mig med toblerone, jordnötsbågar å cola:P

Har oxå plopp men dom ska ja spara till anna i mrn!;)

Så snäll är jag! ;D

Nä men va väll allt från mig, ni får ha en bra kväll och kommentera elr fråga gärna nånting!:)♥

Hejdå;)

Av hedman - 3 november 2012 12:44

 

     

Av hedman - 3 november 2012 12:24

Hejhej:)

Lyssnar på musik och kollar lite bloggar.

Annas föräldrar är och hämtar panda sakerna så vi få väll se när dom kmr hem och om anna mår bättre i dag!;)


Det ja behöver hjälp med..

Jag funderar på att börja blogga på nått annat ställe..nån som har nått förslag vart!?

Kommentera gärna om ni vet nån bra blogg sida elr va man nu säg..

Skulle va jätte snällt!♥

Med denna bild säger jag hejdå!

 

Av hedman - 3 november 2012 12:06

Jag heter Santina Maj Christin Hedman.

Bor i Husbondliden, två mil utanför Lycksele.

Född år 1999 alltså 13 år gammal...

Fyller år den 23 juli, på sommaren villket jag är väldigt glad över!

Gillar att vara med kompisar, gillar hundar, jakt dragracing mm.

Går i sjuan på Finnbacksskolan i Lycksele.

Trivs med min klass ganska bra.

Gillar inte skolan!

Har tre syskon, Ina, Danne å Elina..

Tre hundar Jack (min), Ozzy å Gonzo (pappas)

En katt Sazzo (mammas)

Och så här ser jag ut:

 

Bild sen igår..  

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards