hedmanz

Alla inlägg under oktober 2012

Av hedman - 6 oktober 2012 10:52

Hejj:)

Mst ba säga att går kvällen ÄGDE!

Sov ju hos emilia, först for vi på lofte till typ halv nio, sen for vi hem till henne och såg film, drag me to hell och scream 3..

 Men vi hann int se klart hela sream 3 så vi ska se klart den typ snart ;)

Kom nyss tbx till emilia, vi har varit på stan för ja skull köpa ett par jeans ;)

Bild kmr nån annan dag ;)

Men du sitter vi å nörar dator;)

Blir att sova här i natt me!

Alltså en emilia helg hehe:P

Bjussar:

 


Ha en bra helg!♥

Av hedman - 5 oktober 2012 11:56

Hejj:)

Vaknade av väckar klockan och hadd jätte ont i huve! ;/ 

Så ja stannar hemma idag!

Men nu har det gått över så får se om jag far till emilia i kvl ändå.

Jag tror att det har varit för mkt i veckan, vi har haft en massa prov åsså när vi såg film i onsdas blev de lite sent å vi skrattade mkt osv. så de är nog oxå mkt drf jag är trött, elr VA trött ;)

Har kollat lite på tv och såg klar en av filmerna vi såg i onsdas..den het Hide and Seek

    

Så ser den ut ;)

Ganska läskig men ändå konstig på nå sätt..Hehe:P

Men i dag blire väll å tare lugt å ksk fara ut en sväng med Jack:)

Här kmr iaf dagens:

           

Vill bara säga att jag saknar dig Tiina Karlsson så 7kt mkt!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ha en bra fredag!♥♥

Bjussar!♥

 


Av hedman - 4 oktober 2012 19:02

Hejj!:D

Dåligt upt ja vet...!

har ju så mkt läxa hela tin osv..

men i dag har jag bara spanska gloser till i mrn sen äre ju helg!

Får se om jag kmr vara hos emilia i helgen...om hon nån gång kunne fråga!!

jaja har iaf varit ute med Jack, vi for å sprang en sväng, va skönt å få röra på sig efter en dag vid bänken!

Har iaf plågat min kamera så att batteriet ska hålla så jag fick ta mina kort som kmr nedan..

   

Hare bra!♥


Adda mig på kik  Santina...  ;)

Av hedman - 2 oktober 2012 16:03

hejj:)

Förlåt för jätte dålit upt!:/

Men har haft så mkt läxa och varit så trött typ varje dag så ha ba int pallat å bloggat..:(

Men nu sitter jag här trött..och slut på..menmen..

Dagen har varit bra har gjort No prov oxå hoppas de gick bra kändes iaf som de så vi får väll se! :)

Tänkte visa dagens outfit..men kameran tog slut på ström så jag hann inte ta nån face look bild..menmen...

 

     

HARE!:)

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej som föddes året 1999.
Hoppas du gillar bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards